Jak umówić wizytę?

1.

Wybierz interesującą Cię usługę.

 

2.

Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z rejestracją naszego gabinetu.

 

3.

Zapoznaj się z regulaminem odbywania wizyt w naszym gabinecie. 

4.

Sprawdź, jak przygotować
się do pierwszej wizyty.

5.

Zabierz ze sobą
dokumentację medyczną
dotyczącą problemu lub wyślij ją w dniu wizyty na maila: badania@gabinetflos.pl.

6.

Przyjdź na wizytę
10 minut wcześniej celem
wypełnienia oświadczenia
pacjenta.

Przed pierwszą wizytą

Jak należy ubrać się na wizytę?

Zalecamy wygodny, niekrępujący ruchów strój – najlepiej sportowy lub casualowy. W przypadku terapii twarzy i szyi dobrze jest unikać ubrań z wysokim kołnierzem lub golfem. Przed rozpoczęciem terapii prosimy o zdjęcie biżuterii i demakijaż (akcesoria dostępne w toalecie pacjentów). Przydatne są też gumki do włosów — zwłaszcza przy badaniu i terapii kręgosłupa szyjnego.

Czy warto mieć obuwie zmienne?

W przypadku deszczowej pogody lub opadów śniegu prosimy o zabranie czystego obuwia na zmianę.

Parking i dojazd do gabinetu komunikacją miejską

GABINET W ZIELONKACH

Przy ul. Piaski 48 w Zielonkach dostępny jest parking dedykowany naszym Pacjentom.
W najbliższej odległości od gabinetu znajdują się przystanki:

Prądnik Biały Zachód: linie 337, 513

Glogera Granica Miasta:
linia 227

GABINET W KRAKOWIE

Dla gabinetu przy ul. Friedleina nie mamy prywatnych miejsc postojowych. Miejsca parkingowego należy szukać w miejskiej strefie parkowania (strefa B na ul. Friedleina).
W najbliższym sąsiedztwie gabinetu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej:

Friedleina, obsługiwany przez autobusy linii 130.

Nowy Kleparz, zatrzymują się tu tramwaje linii: 18 i 75, a także autobusy linii: 130, 139, 140, 154, 159, 164, 169, 179, 189, 192, 208, 257, 277, 280, 304, 307, 337, 469, 501, 503, 511.

Czy potrzebuję skierowania na wizytę?

Nie, na wizytę nie jest wymagane skierowanie. Można umówić się bezpośrednio, bez konsultacji lekarskiej. Jeśli zostali Państwo skierowani przed specjalistę, bardzo prosimy o zabranie ze sobą dokumentacji medycznej.

Czy w gabinecie dostępne są pakiety zabiegów?

W naszej ofercie dostępne są pakiety wizyt logopedycznych – nie prowadzimy natomiast sprzedaży pakietów wizyt fizjoterapeutycznych.

Ile trwa wizyta?

Standardowa wizyta trwa ok. 45 minut. Wyjątek stanowi wizyta fizjoestetyczna, w trakcie której masaż trwa 1,5 godziny.

Jakie są formy płatności?

W gabinecie można zapłacić gotówką, kartą płatniczą oraz BLIKiem. Istnieje również możliwość płatności przelewem. O numer konta prosimy pytać w rejestracji.

Czy otrzymam fakturę imienną?

Tak, wystawiamy faktury imienne oraz faktury dla firm – wystarczy zgłosić taką potrzebę przed płatnością.

Regulamin odwoływania wizyt

Jeśli nie możesz pojawić się na wizycie, poinformuj nas o tym
przynajmniej 24 godziny wcześniej – dzięki temu ktoś inny będzie mógł
skorzystać z terminu. W przypadku niepotwierdzenia wizyty lub
nieobecności bez wcześniejszego kontaktu, zastrzegamy sobie prawo do
odwołania terminu lub naliczenia pełnej opłaty za wizytę.

Więcej regulacji dotyczących odbywania wizyt znajdziesz:

Przewijanie do góry