Jak umówić wizytę?
1.
Wybierz interesującą Cię usługę.
5.
Zabierz ze sobą
dokumentację medyczną
dotyczącą problemu lub wyślij ją w dniu wizyty na maila: badania@gabinetflos.pl.
6.
Przyjdź na wizytę
10 minut wcześniej celem
wypełnienia oświadczenia
pacjenta.
Przed pierwszą wizytą
Zalecamy wygodny, niekrępujący ruchów strój – najlepiej sportowy lub casualowy. W przypadku terapii twarzy i szyi dobrze jest unikać ubrań z wysokim kołnierzem lub golfem. Przed rozpoczęciem terapii prosimy o zdjęcie biżuterii i demakijaż (akcesoria dostępne w toalecie pacjentów). Przydatne są też gumki do włosów — zwłaszcza przy badaniu i terapii kręgosłupa szyjnego.
W przypadku deszczowej pogody lub opadów śniegu prosimy o zabranie czystego obuwia na zmianę.
GABINET W ZIELONKACH
Przy ul. Piaski 48 w Zielonkach dostępny jest parking dedykowany naszym Pacjentom.
W najbliższej odległości od gabinetu znajdują się przystanki:
Prądnik Biały Zachód: linie 337, 513
Glogera Granica Miasta:
linia 227
GABINET W KRAKOWIE
Dla gabinetu przy ul. Friedleina nie mamy prywatnych miejsc postojowych. Miejsca parkingowego należy szukać w miejskiej strefie parkowania (strefa B na ul. Friedleina).
W najbliższym sąsiedztwie gabinetu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej:
Friedleina, obsługiwany przez autobusy linii 130.
Nowy Kleparz, zatrzymują się tu tramwaje linii: 18 i 75, a także autobusy linii: 130, 139, 140, 154, 159, 164, 169, 179, 189, 192, 208, 257, 277, 280, 304, 307, 337, 469, 501, 503, 511.
Nie, na wizytę nie jest wymagane skierowanie. Można umówić się bezpośrednio, bez konsultacji lekarskiej. Jeśli zostali Państwo skierowani przed specjalistę, bardzo prosimy o zabranie ze sobą dokumentacji medycznej.
W naszej ofercie dostępne są pakiety wizyt logopedycznych – nie prowadzimy natomiast sprzedaży pakietów wizyt fizjoterapeutycznych.
Standardowa wizyta trwa ok. 45 minut. Wyjątek stanowi wizyta fizjoestetyczna, w trakcie której masaż trwa 1,5 godziny.
W gabinecie można zapłacić gotówką, kartą płatniczą oraz BLIKiem. Istnieje również możliwość płatności przelewem. O numer konta prosimy pytać w rejestracji.
Tak, wystawiamy faktury imienne oraz faktury dla firm – wystarczy zgłosić taką potrzebę przed płatnością.
Regulamin odwoływania wizyt
Jeśli nie możesz pojawić się na wizycie, poinformuj nas o tym
przynajmniej 24 godziny wcześniej – dzięki temu ktoś inny będzie mógł
skorzystać z terminu. W przypadku niepotwierdzenia wizyty lub
nieobecności bez wcześniejszego kontaktu, zastrzegamy sobie prawo do
odwołania terminu lub naliczenia pełnej opłaty za wizytę.
Więcej regulacji dotyczących odbywania wizyt znajdziesz: